Welcome, guest. You can be a Login или register
Author
Topic title
Берсеркер
Offline
Суровый челябинский программист
2243 posts
Karma 199
Мега-обновление всех трёх idTech3 проектов, см. тут
Машина несла меня через неведомые районы Галактики сквозь пространство математической реальности быстрее скорости света. (C) Фред Саберхаген.
Barnes
Offline
Так.. Кто у нас тут сегодня?
1809 posts
Karma 147
ЗачодЪ
Какой богатый внутренний мир! Дай-ка посмотрю.....
Yoshik
Offline
...from the dark corners of the soul...
15 posts
Karma 1
круто
Hellbaron
Offline
21 posts
Karma 0
Nice to see you still working on new engine Berserker!
C.Z.R
Offline
102 posts
Karma 2
Who knows how to compile source code to dll?
Берсеркер
Offline
Суровый челябинский программист
2243 posts
Karma 199
обновил проекты, в основном HDR + ToneMap
гоу сюда:
http://quakegate.ru/forum/post/20449
Машина несла меня через неведомые районы Галактики сквозь пространство математической реальности быстрее скорости света. (C) Фред Саберхаген.
C.Z.R
Offline
102 posts
Karma 2
Berserker can you make mirror option in textures shader/material without interfering in gtk radiant? :)
Берсеркер
Offline
Суровый челябинский программист
2243 posts
Karma 199
Q3 style mirrors? 100% no.
But, I have a plan to add screen space mirrors.
If I do it, I could to add mirror option for materials.
Машина несла меня через неведомые районы Галактики сквозь пространство математической реальности быстрее скорости света. (C) Фред Саберхаген.
C.Z.R
Offline
102 posts
Karma 2
Berserker Do you remember my terrain texture problem? Strange texture color in place when textures merging with other. I know why it makes like this. Something is wrong with height map because this problem appears only when I make height to terrain texture.
Берсеркер
Offline
Суровый челябинский программист
2243 posts
Karma 199
C.Z.R
probably, you did wrong anything...
I don't see this bug in RTCW and Q3.

Give me 3 materials:
1 - texture0
2 - interpolated texture0 and texture1
3 - texture1

and map.
Машина несла меня через неведомые районы Галактики сквозь пространство математической реальности быстрее скорости света. (C) Фред Саберхаген.