GT-Agressor
321 постов
Карма: 42
#11 29 марта 2009 в 19:04
А здесь оригинальные текстуры перерисованы или только высоты с нормалями?
http://gt-team.blog.ru - мой блог :)
http://q3bers.nm.ru - элементы ретекстура для Q3Bers
Barnes
1965 постов
Карма: 153
#12 29 марта 2009 в 19:52
короче , народ пока расслабтесь, сей пак непригоден для использования.<br />Самое адекватное использование ретекстура из берса что на шотах и сделано, но пока это тока свн билд.<br />Кто захочет скачает&nbsp; 2208ю визуалку и скомпилит
Какой богатый внутренний мир! Дай-ка посмотрю.....
Just_Jim
179 постов
Карма: 53
#13 07 мая 2009 в 17:02
Is this pack trash? yes or no.<br />http://www-personal.umich.edu/~jimw/q2/q2xpTEST/q2xp3.pkx&nbsp; 13 MB<br /><br />RGB channels are unchanged so inherent shading is present and color resolution is maintained. Alpha channel has height information with some detail. . These are e1u1 textures - one baselt, box, broken, floor, grnx, metal ( 5 textures not done ).<br /><br />Are the textures useable? yes or no.
Just_Jim
179 постов
Карма: 53
#14 09 мая 2009 в 14:10
This is only a test. I re-uploaded q2xp3.pkx<br />http://www-personal.umich.edu/~jimw/q2/q2xpTEST/<br /><br />corrected floor and metal textures<br /><br /><br />uncorrected floor and metal textures<br /><br /><br />In the directory /q2xpTEST/ is:<br /><br />para_q2xp1.pkx 344 MB - complete set of Q2 textures, 32 bit, the alpha channel has to much lighting and shadow information and to little height information - it has usefull geometry information for egdes when drawing height maps.<br /><br />q2xp3.pkx 14 MB - corrected textures, the alpha channel has much less lighting and shading information and much more height information.<br /><br />the screenshots in : http://www-personal.umich.edu/~jimw/q2/q2xpTEST/<br />para_*.jpg - uses para_q2xp1.pkx renamed q2xp1.pkx and looks better in Game than 24 bit (no alpha channel) textures - many textures could be useable without correction.<br />corr_*.jpg - uses q2xp3.pkx and looks better in Game than para_q2xp1.pkx uncorrected textures.<br /><br />I uploaded para_q2xp1.pkx because I need to Format C: and re-install Windows XP soon. Oh joy.