DOOMer
1598 постов
Карма: 103
#61 15 января 2011 в 19:01
Great!&nbsp; <br />Thank you very much, Jim!<br />How long you&#39;ll be able to place a texture at this URL?
Вертексы должны образовывать конвексный браш
My Quake Maps

Core i7 8700 3.3 Ghz, 32 Gb RAM, GeForce RTX2060s
Gentoo Linux [amd64] | Windows 10 Home



сохранись перед дверью...два раза =)
Just_Jim
179 постов
Карма: 53
#62 16 января 2011 в 15:31
Permanent:<br /> <br />I have lost the Links to the original sources or they are no longer online. Here is a partial list I constructed today:<br />http://facelift.quakedev.com/downloads/<br />http://quakeone.com/reforged/index.html<br />Rygel&#39;s &#39;High&#39; hi-res texture pack for LordHavoc&#39;s DarkPlaces Quake <br />http://quakeone.com/files/6-pk3-models-textures-darkplaces/<br />Quake art enhancement projects<br />http://www.icculus.org/twilight/darkplaces/<br /> <br />Sorry that most documentation on this collection is missing.<br /> <br />P.S. I I like single-player maps / mission packs for Quake and Quake2. My searching is limited to English. I am looking for Russian Language sites for single-player Quake2
Just_Jim
179 постов
Карма: 53
#63 24 января 2011 в 01:19
Operation: Urth Majik, is an IKBase themed Single Player episode. This is one of my favorite Mods.<br /> <br />Before:<br /><br /> <br />After:<br /><br /> <br />ikbase.pk3 is ikbase.wad r2 in .tga format 81 of the 166 textures have normal maps. I wonder if I should do the remaining textures? Does it make a significant difference?<br /> <br />http://www-personal.umich.edu/~jimw/ClassicFPS/Darkplaces/Texturing/<br />1. unzip oum.zip into your \darkplaces directory<br />2. shortcut to &quot;Operation: Urth Majik&quot; is darkplaces.exe -game oum +map start<br />3. play through a level or two<br />4. copy ikbase.pk3 into the directory \oum and re-play a level or two<br /> <br />IKSPQ5 before:<br /><br /> <br />IKSPQ5 after:<br />
zoromo27
53 постов
Карма: 3
#64 27 января 2011 в 19:02
поднатужился тут недавно закончил свою сборку квейк!
Quake Zadrot!! Welcome to russia!!!!!!Come back to youre house
zoromo27
53 постов
Карма: 3
#65 27 января 2011 в 19:09
вот скрины зацените!&nbsp; http://s1109.photobucket.com/albums/h430/zoromo27/
Quake Zadrot!! Welcome to russia!!!!!!Come back to youre house
Берсеркер
2319 постов
Карма: 216
#66 28 января 2011 в 07:28
а ты выложи сборку, а мы и заценим ;)
Машина несла меня через неведомые районы Галактики сквозь пространство математической реальности быстрее скорости света. (C) Фред Саберхаген.
DOOMer
1598 постов
Карма: 103
#67 28 января 2011 в 18:16
[quote author=Берсеркер link=topic=154.msg14613#msg14613 date=1296199729]<br />а ты выложи сборку, а мы и заценим ;)<br />[/quote]<br />Поддерживаю идею =)<br />zoromo27, выкладывай сборку, будем пробовать &quot;на зуб&quot;, а то скрины это конечно хорошо, но...&nbsp; в динамике то оно лучше&nbsp; посмотреть.
Вертексы должны образовывать конвексный браш
My Quake Maps

Core i7 8700 3.3 Ghz, 32 Gb RAM, GeForce RTX2060s
Gentoo Linux [amd64] | Windows 10 Home



сохранись перед дверью...два раза =)
zoromo27
53 постов
Карма: 3
#68 28 января 2011 в 20:28
токо я раздавать буду!....у меня прямо с компа качните! но завтра!))))
Quake Zadrot!! Welcome to russia!!!!!!Come back to youre house
Just_Jim
179 постов
Карма: 53
#69 02 февраля 2011 в 15:01
I cleaned up some more walls<br /> <br /><br /> <br />How do I find out which textures are used in .bsp file?
DOOMer
1598 постов
Карма: 103
#70 04 февраля 2011 в 11:47
To Just_Jim<br /><br />
I cleaned up some more walls
<br />Fine =) What a map on you screenshot&amp;<br /><br />
How do I find out which textures are used in .bsp file?
<br />Msy be it?<br /><br />bsp2map <br />This program reads bsp file, and generates map file from it.<br />it is just version 0.1 and is not very good.<br /><br />texmex<br />&quot;TexMex is primarily a Quake1 Texture Wad managment tool. It enables you to create new wads, open BSP files and edit existing Wads. You can create new texture entries form images stored on disk or from the clipboard. The image is converted to use the Quake1 palette automatically (with or without full-brites).&quot;<br /><br />To zoromo27<br />Ну и где ссылка? для скачивания
Вертексы должны образовывать конвексный браш
My Quake Maps

Core i7 8700 3.3 Ghz, 32 Gb RAM, GeForce RTX2060s
Gentoo Linux [amd64] | Windows 10 Home



сохранись перед дверью...два раза =)