#61
15 января 2011 в 19:01
Great! <br />Thank you very much, Jim!<br />How long you'll be able to place a texture at this URL?
#62
16 января 2011 в 15:31
Permanent:<br /> <br />I have lost the Links to the original sources or they are no longer online. Here is a partial list I constructed today:<br />http://facelift.quakedev.com/downloads/<br />http://quakeone.com/reforged/index.html<br />Rygel's 'High' hi-res texture pack for LordHavoc's DarkPlaces Quake <br />http://quakeone.com/files/6-pk3-models-textures-darkplaces/<br />Quake art enhancement projects<br />http://www.icculus.org/twilight/darkplaces/<br /> <br />Sorry that most documentation on this collection is missing.<br /> <br />P.S. I I like single-player maps / mission packs for Quake and Quake2. My searching is limited to English. I am looking for Russian Language sites for single-player Quake2
#63
24 января 2011 в 01:19
Operation: Urth Majik, is an IKBase themed Single Player episode. This is one of my favorite Mods.<br /> <br />Before:<br /><br /> <br />After:<br /><br /> <br />ikbase.pk3 is ikbase.wad r2 in .tga format 81 of the 166 textures have normal maps. I wonder if I should do the remaining textures? Does it make a significant difference?<br /> <br />http://www-personal.umich.edu/~jimw/ClassicFPS/Darkplaces/Texturing/<br />1. unzip oum.zip into your \darkplaces directory<br />2. shortcut to "Operation: Urth Majik" is darkplaces.exe -game oum +map start<br />3. play through a level or two<br />4. copy ikbase.pk3 into the directory \oum and re-play a level or two<br /> <br />IKSPQ5 before:<br /><br /> <br />IKSPQ5 after:<br />
#64
27 января 2011 в 19:02
поднатужился тут недавно закончил свою сборку квейк!
#65
27 января 2011 в 19:09
вот скрины зацените! http://s1109.photobucket.com/albums/h430/zoromo27/
#66
28 января 2011 в 07:28
а ты выложи сборку, а мы и заценим ;)
#67
28 января 2011 в 18:16
[quote author=Берсеркер link=topic=154.msg14613#msg14613 date=1296199729]<br />а ты выложи сборку, а мы и заценим ;)<br />[/quote]<br />Поддерживаю идею =)<br />zoromo27, выкладывай сборку, будем пробовать "на зуб", а то скрины это конечно хорошо, но... в динамике то оно лучше посмотреть.
#68
28 января 2011 в 20:28
токо я раздавать буду!....у меня прямо с компа качните! но завтра!))))
#69
02 февраля 2011 в 15:01
I cleaned up some more walls<br /> <br /><br /> <br />How do I find out which textures are used in .bsp file?
#70
04 февраля 2011 в 11:47
To Just_Jim<br /><br />
I cleaned up some more walls<br />Fine =) What a map on you screenshot&<br /><br />
How do I find out which textures are used in .bsp file?<br />Msy be it?<br /><br />bsp2map <br />This program reads bsp file, and generates map file from it.<br />it is just version 0.1 and is not very good.<br /><br />texmex<br />"TexMex is primarily a Quake1 Texture Wad managment tool. It enables you to create new wads, open BSP files and edit existing Wads. You can create new texture entries form images stored on disk or from the clipboard. The image is converted to use the Quake1 palette automatically (with or without full-brites)."<br /><br />To zoromo27<br />Ну и где ссылка? для скачивания