q2fan
20 постов
Карма: 3
#131 14 июня 2009 в 15:21
sorry :x my fault - will never ever happen again! thank you Berserker and Just_Jim for doin' this! :)
Just_Jim
179 постов
Карма: 53
#132 16 июня 2009 в 19:07
What is the name of this floor?<br />
Берсеркер
2326 постов
Карма: 217
#133 17 июня 2009 в 04:03
scr_texture 1<br />will show texture name and some properties.
Машина несла меня через неведомые районы Галактики сквозь пространство математической реальности быстрее скорости света. (C) Фред Саберхаген.
KRIGSSVIN
930 постов
Карма: 53
#134 17 июня 2009 в 08:14
Jim, it is either florr1_5 or stairs1_1.
Just_Jim
179 постов
Карма: 53
#135 17 июня 2009 в 14:57
Thanks<br />
Just_Jim
179 постов
Карма: 53
#136 22 июня 2009 в 04:55
http://www-personal.umich.edu/~jimw/q2/bersQ2TEST/zzztextures3.zip
q2fan
20 постов
Карма: 3
#137 24 июня 2009 в 23:26
Just_Jim... you new textures are AMAZING!!! i LOVE the detail ... rust, wetness, ups and downs - you rule them all in your textures! THANK YOU for helping to give q2 such a new beautiful &quot;face&quot; :)
KRIGSSVIN
930 постов
Карма: 53
#138 25 июня 2009 в 08:31
q2fan +1
Just_Jim
179 постов
Карма: 53
#139 26 июня 2009 в 14:18
Thank you q2fan for your support. I add my appreciation to yours for the efforts of the talented Programmers and Artists who make my contribution possible. On a sad note. A worm infected my computer (my stupidity let it in) so I had to Format C. I am close to re-discovering the algorithm to create bump maps in PhotoShop. More textures will come after this brief technical delay.
Just_Jim
179 постов
Карма: 53
#140 26 июня 2009 в 17:50
I need to test this algorithm - <br />http://www-personal.umich.edu/~jimw/q2/bersQ2TEST/bump_map_Q2-PhotoShop.txt