Slayer313
52 постов
Карма: 1
#81 13 августа 2008 в 23:18
А Specular map поддерживается ? Если да ,то skin_specular ?<br />Ищо можна этот кожный материал адаптировать под руку держащую модель, а-то шершавый как стены :D
Acer Aspire 6930G (notebook)
Processor: Intel Core2Duo 2.00GHz
Memory: 3 GB
Videocard: Nvidia 9300 256mb up to 1024mb
Берсеркер
2326 постов
Карма: 217
#82 14 августа 2008 в 01:12
Ищо можна этот кожный материал адаптировать под руку держащую модель, а-то шершавый как стены
<br />Чем я щас и занимаюсь...
Машина несла меня через неведомые районы Галактики сквозь пространство математической реальности быстрее скорости света. (C) Фред Саберхаген.
Just_Jim
179 постов
Карма: 53
#83 21 августа 2008 в 15:19
I am organizing all collected textures into &quot;overrides.pk2&quot; and &quot;textures.pk2&quot;, creating *_bump.tga and some *_light.tga files to see what Berserker@Quake2 looks like. Image quality varies greatly from Excellent to &quot;A Near Miss&quot;, but looks better overall than blurry images. I will post radom screenshots on http://www-personal.umich.edu/~jimw/q2/index.htm<br /><br />So Far: - overrides.pk2 (162 MB) - textures.pk2 (739 MB)<br />I like what I see. Many people will not. I am a Collector not an Artist.
Берсеркер
2326 постов
Карма: 217
#84 21 августа 2008 в 15:24
Just_Jim, i will download this soon&nbsp; ;)<br />Jim, how are you sorted to textures and overrides? Are you looked to my ReTexture_uncompleted.pk2?
Машина несла меня через неведомые районы Галактики сквозь пространство математической реальности быстрее скорости света. (C) Фред Саберхаген.
Just_Jim
179 постов
Карма: 53
#85 21 августа 2008 в 15:26
So Far: - overrides.pk2 (162 MB) - textures.pk2 (739 MB) is not uploaded - WIP
q2fan
20 постов
Карма: 3
#86 23 августа 2008 в 20:37
hm, hi just_jim could i have your 2 new pk2&#39;s can&#39;t find it on your site...<br />i love berserker@q2 all of you did GREAT WORK! respect!
Just_Jim
179 постов
Карма: 53
#87 24 августа 2008 в 17:51
I have uploaded overrides.pk2 (178 MB) and textures.pk2 (728 MB) to:<br />http://www-personal.umich.edu/~jimw/q2/index.htm<br />See - August 24, 2008<br />There are installation instructions and some screenshot.<br />I fixed alot of errors and texture miss-matches. Please post your corrections and better textures on this thread so I can improve these packs.
Берсеркер
2326 постов
Карма: 217
#88 25 августа 2008 в 02:26
Just_Jim, do you make the height-textures?<br />Parallax so much important, as well as bumpmap.
Машина несла меня через неведомые районы Галактики сквозь пространство математической реальности быстрее скорости света. (C) Фред Саберхаген.
Just_Jim
179 постов
Карма: 53
#89 25 августа 2008 в 05:15
Yes, I think I do. I am using nVidia plugin for PhotoShop and it has a heightmap option. When I generated *_bump.tga for &quot;grass&quot; textures I made .fx file with the token word parallax for each texture. The &quot;grass&quot; looks good in Game.<br />Here is an example:<br />http://www-personal.umich.edu/~jimw/q2/hi-res/B@Q2/grass1_3.zip<br />Is this correct?
@tex
691 постов
Карма: 65
#90 25 августа 2008 в 08:12
Just_Jim<br />if you place you heightmap in alpha channel in diffuse then it will be correct.in alpha *_bump.tga always dispose specular.
сказочка.
жили-были три свиньи - Нах-Нах, Пох-Пох и Пиф-Паф

что ты сделал для Строггоса!? что ты наделал!!!