Barnes
1979 постов
Карма: 153
#101 30 сентября 2008 в 10:58
hard conflict with detail textures  >:(
Какой богатый внутренний мир! Дай-ка посмотрю.....
KRIGSSVIN
930 постов
Карма: 53
#102 30 сентября 2008 в 11:25
>:(
Barnes
1979 постов
Карма: 153
#103 30 сентября 2008 в 12:31
Just_Jim<br />
Artifact:
<br />FIXED&nbsp; ;D
Какой богатый внутренний мир! Дай-ка посмотрю.....
Just_Jim
179 постов
Карма: 53
#104 30 сентября 2008 в 14:10
Super Genius!<br />Do you have a list of cvars? - If in Russian I will use Babelfish and my Russian-English dictionary.<br />Can you uplaod FIXED?
Barnes
1979 постов
Карма: 153
#105 30 сентября 2008 в 14:16
Just_Jim <br />
Do you have a list of cvars?
<br />Jim! see features on our site&nbsp; ;D <br /><br /><br />
Какой богатый внутренний мир! Дай-ка посмотрю.....
Barnes
1979 постов
Карма: 153
#106 30 сентября 2008 в 14:19
http://quake2xp.quakedev.com/test/quake2xp.exe
Какой богатый внутренний мир! Дай-ка посмотрю.....
Just_Jim
179 постов
Карма: 53
#107 30 сентября 2008 в 14:40
Time to play (er,...I mean test) Quake2<br />I do not understand &quot;r_texture_lod - Mipmap LOD bias control.&quot;
Barnes
1979 постов
Карма: 153
#108 30 сентября 2008 в 14:46
[quote author=Just_Jim link=topic=401.msg9998#msg9998 date=1222785613]<br />Time to play (er,...I mean test) Quake2<br />I do not understand &quot;r_texture_lod - Mipmap LOD bias control.&quot;<br />[/quote]<br /><br /> OpenGL computes a texture level-of-detail parameter, called lambda<br />&nbsp; &nbsp; in the GL specification, that determines which mipmap levels and<br />&nbsp; &nbsp; their relative mipmap weights for use in mipmapped texture filtering.<br /><br />&nbsp; &nbsp; This extension provides a means to bias the lambda computation<br />&nbsp; &nbsp; by a constant (signed) value.&nbsp; This bias can provide a way to blur<br />&nbsp; &nbsp; or pseudo-sharpen OpenGL&#39;s standard texture filtering.<br /><br />&nbsp; &nbsp; This blurring or pseudo-sharpening may be useful for special effects<br />&nbsp; &nbsp; (such as depth-of-field effects) or image processing techniques<br />&nbsp; &nbsp; (where the mipmap levels act as pre-downsampled image versions).<br />&nbsp; &nbsp; On some implementations, increasing the texture lod bias may improve<br />&nbsp; &nbsp; texture filtering performance (at the cost of texture bluriness).<br /><br />&nbsp; &nbsp; The extension mimics functionality found in Direct3D.
Какой богатый внутренний мир! Дай-ка посмотрю.....
niakris
32 постов
Карма: 0
#109 03 октября 2008 в 13:23
<br />Current video card/driver combination does not support OpenGL 2.0
<br /><br />это не есть хорошо.....&nbsp; :(
KRIGSSVIN
930 постов
Карма: 53
#110 03 октября 2008 в 13:34
[quote author=niakris link=topic=401.msg10018#msg10018 date=1223040218]<br />это не есть хорошо.....&nbsp; :(<br />[/quote]<br />Напротив, это очень хорошо&nbsp; &gt;:(