Just_Jim
179 постов
Карма: 53
#41 24 сентября 2008 в 14:53
Much improved High Resolution models for Quake2xp engine<br /><br />http://www-personal.umich.edu/~jimw/q2/index.htm<br /><br />see September 24, 2008
Barnes
1979 постов
Карма: 153
#42 24 сентября 2008 в 15:19
Jim, i look this pak<br />1 - dont need mixing low and hi poly (optimal - use separate paks, and i make it today)<br />2 - remove all hi poly weapon models - This permission extends to static item models only and projectiles (eg, rocket in-flight, blaster bolt, etc).&nbsp; Items would defined as models such as health packs, ammo packs, armor pickups, powerups, etc.&nbsp; No permission is granted for use of weapon models in any form at this time, nor for any other models that might require animation frames.<br />&nbsp;
Какой богатый внутренний мир! Дай-ка посмотрю.....
Just_Jim
179 постов
Карма: 53
#43 24 сентября 2008 в 16:42
The weapons are from an earlier version which Paril sent to me -<br /><br />Paril&#39;s Projects - http://parilsprojects.org/ - Pak8 V4.rar - thanks, Paril<br /><br />I used [WireHead Studios - Generations Arena -- http://www.wireheadstudios.org/ - static item models only and projectiles &quot;as-is&quot; - Thanks Tabun] as a guide for data NOT to include. Nothing from Generations Arena -- http://www.wireheadstudios.org/ in on my site<br /><br />http://www-personal.umich.edu/~jimw/q2/index.htm<br /><br />I will PM Paril so he can see your comment and this reply.
Paril
1 постов
Карма: 1
#44 24 сентября 2008 в 17:23
Pak8 V4 was my pack that I discontinued because of copyright issues with Q2E and Wirehead Studios (Generations). Take a look at the weapons I use, and look at Generations Arena. Unless I have the ability to somehow model and texture exactly like them, you&#39;ll realize that those are the models from Generations: Arena. :P<br /><br />The only models that were MINE mine are the ones that are in there with the original skins: dmpad and some keys, for example.<br /><br />-Paril
Barnes
1979 постов
Карма: 153
#45 24 сентября 2008 в 19:21
http://quake2xp.quakegate.net/test/pr6prerelease.7z&nbsp; ;D
Какой богатый внутренний мир! Дай-ка посмотрю.....
Just_Jim
179 постов
Карма: 53
#46 24 сентября 2008 в 19:23
I am &nbsp;Dur-rock<br />Due to my misunderstanding I need to delete q2px1.pkx<br />I will re-upload it when copyright violations are removed<br />My apologies to Generations Arena<br /><br /> - Jim
Barnes
1979 постов
Карма: 153
#47 24 сентября 2008 в 19:41
[quote author=Barnes link=topic=401.msg9903#msg9903 date=1222284090]<br />http://quake2xp.quakegate.net/test/pr6prerelease.7z&nbsp; ;D<br />[/quote]<br />this is pre final pr6 release <br />pak contane<br />1 normal and glow maps for alias models (thx for glow textures Jim!)<br />2 base1 map with hi resolution lightmap<br />3 some nise code optimisation as fixed caps for shadow volumes&nbsp; ;D
Какой богатый внутренний мир! Дай-ка посмотрю.....
Dan
126 постов
Карма: 3
#48 25 сентября 2008 в 12:50
а fx5500 тоже в жопе? :(
Barnes
1979 постов
Карма: 153
#49 25 сентября 2008 в 12:55
не врубай одновременно сглаживание с блюром или с блумом и все будет окей
Какой богатый внутренний мир! Дай-ка посмотрю.....
Dan
126 постов
Карма: 3
#50 25 сентября 2008 в 13:00
я этого никогда и не делал :D