Barnes
1979 постов
Карма: 153
#191 23 февраля 2012 в 13:18
WTF???&nbsp; :o<br />1 im make save on big gun map and quit from game<br />2 start q2xp and load my big gun save<br />3 load from console hangar1 map<br />4 all work fine&nbsp; ;D<br />[hr][size=1]Post Merge: [time]1330003289[/time][/size][hr]<br />and your links to a foreign port to the same under Linux&nbsp; ;D<br />[hr][size=1]Post Merge: [time]1330032728[/time][/size][hr]<br />хроматическая аберрация (http://ru.wikipedia.org/wiki/%D5%F0%EE%EC%E0%F2%E8%F7%E5%F1%EA%E8%E5_%E0%E1%E5%F0%F0%E0%F6%E8%E8)<br /><br />&nbsp;
Какой богатый внутренний мир! Дай-ка посмотрю.....
BF3000
75 постов
Карма: 5
#192 27 февраля 2012 в 10:34
Интересный эффект.<br />Второй скрин под водой?
Barnes
1979 постов
Карма: 153
#193 27 февраля 2012 в 20:00
да именно так<br />[hr][size=1]Post Merge: [time]1330372907[/time][/size][hr]<br />я на него налетал еще в детстве когда на луну в бинокль смотрел :)
Какой богатый внутренний мир! Дай-ка посмотрю.....
Barnes
1979 постов
Карма: 153
#194 07 марта 2012 в 10:39
[quote author=mandaryn link=topic=662.msg16562#msg16562 date=1329941466]<br />Where is fix for music from hdd? :)<br />[/quote]<br />on svn
Какой богатый внутренний мир! Дай-ка посмотрю.....
Barnes
1979 постов
Карма: 153
#195 30 марта 2012 в 10:49
обновил освещение моделек в хаде<br /><br />
Какой богатый внутренний мир! Дай-ка посмотрю.....
AluminumHaste
16 постов
Карма: 7
#196 11 мая 2012 в 04:41
Hey Kirk, I just updated to the latest patch from the website, and I noticed that there is still some weirdness with the mouse input. There is still a bit of acceleration being applied. Would it be possible for you to take a look at this? m_accel is already set to &quot;0&quot;.
Barnes
1979 постов
Карма: 153
#197 11 мая 2012 в 08:18
hhhh!<br />im dont change input code!&nbsp; :o
Какой богатый внутренний мир! Дай-ка посмотрю.....
AluminumHaste
16 постов
Карма: 7
#198 12 мая 2012 в 06:27
I&#039;m sure you didn&#039;t, I was just saying that there still seems to be some left over acceleration from before that code change. The aiming just feels.... inaccurate <br /><br />EDIT: I just downloaded and compiled from source, 4 objects were created successfully, but when I run Quake2XP I get a weird error saying: &quot;4 programs couldn&#039;t be found.&quot;
Barnes
1979 постов
Карма: 153
#199 12 мая 2012 в 08:25
glsl programs under version control&nbsp; ;D<br />http://quake2xp.svn.sourceforge.net/viewvc/quake2xp/glsl/
Какой богатый внутренний мир! Дай-ка посмотрю.....
AluminumHaste
16 постов
Карма: 7
#200 12 мая 2012 в 15:01
Okay that worked, it&#039;s working now :) But, still no music is playing. I have the .wav files in quake2/baseq2/music as track02.wav, track03.wav etc etc, but they still won&#039;t play in game.<br />[hr][size=1]Post Merge: [time]1336836122[/time][/size][hr]<br />Nevermind, it works perfectly, I just had to set music to anything other then cd music and it&#039;s working EPIC!<br />[hr][size=1]Post Merge: [time]1336839680[/time][/size][hr]<br />Okay I tried playing Rogue (Ground Zero) and it looks all weird, why is everything so dark?<br /><br /><br /><br />