Barnes
1979 постов
Карма: 153
#211 12 июня 2012 в 19:26
у нас на сайте уже есть готовый пак для скачивания
Какой богатый внутренний мир! Дай-ка посмотрю.....
AluminumHaste
16 постов
Карма: 7
#212 13 июня 2012 в 20:42
Thanks for all the hard work Kirk, the latest SVN update is running great and looks great, I made a video on my youtube channel:<br /><br />http://www.youtube.com/watch?v=c1-RZG68XKo<br /><br />One question though, where is the 600+ MB download for 1.26 that used to be on sourceforge which contained all the updated textures, models and sounds?
Barnes
1979 постов
Карма: 153
#213 14 июня 2012 в 09:08
about our media paks<br /><br />q2xp0.pkx : base q2xp media pak - [shadow=red,left]1.26.2 update![/shadow]<br />q2xpCache.pkx : tbn cache for fast level loading - [shadow=red,left]new![/shadow]<br />q2xpMdl.pkx : morgoth remodel (items) - [shadow=red,left]old pak[/shadow]<br />q2xpMdl1.pkx : reskin pak by Bruno Aste - [shadow=red,left]new![/shadow]<br />q2xpMusic.pkx : musik tracks in ogg format - [shadow=red,left]new![/shadow]<br />q2xpTex0.pkx : base retexture pak - [shadow=red,left]old pak[/shadow]<br /><br />[shadow=red,left]Next thing - im move shader, hud and player forders in to q2xp0.pkx <br />Remove this folders from baseq2. All old paks like q2xp1-2-3.pkx move in to&nbsp; q2xp0.pkx too[/shadow]<br /><br />What&#039;s new?<br />-env mapping for alias models<br />-read player models from paks<br />- film grain postrocess : use r_filmGrain cvar<br />-auto select game dll and network protocol <br />-more sound fixes and render speedup<br />
Какой богатый внутренний мир! Дай-ка посмотрю.....