Берсеркер
2326 постов
Карма: 217
#211 14 апреля 2014 в 03:21
угу, знаю, хочу bias для шмапы подкрутить.
Машина несла меня через неведомые районы Галактики сквозь пространство математической реальности быстрее скорости света. (C) Фред Саберхаген.
Gregorio
30 постов
Карма: 0
#212 15 апреля 2014 в 11:09
Hi is very a serious bug
For bersker v1 map DAM works okay
On the version bersker v2 already appear errors
But for v1 light not working so I must be v2.
I installed this at last threw on the forum with DOF.
Still the same error.
Please repair this bug
And sent fixed corect files.

http://images63.fotosik.pl/882/bfd39761ff5d750b.jpg

Thanks
New textures for engine Bersker@
http://www.moddb.com/mods/member-rtcw-remake-mod
Берсеркер
2326 постов
Карма: 217
#213 15 апреля 2014 в 14:51
read the logs...

open the "materials\sky.shader"
seek "textures/skies/sky_dam_night_skybox",
probably, you will be see the "nosun" word.
This word is obsolete, replace it for "disableSunDisk".
Машина несла меня через неведомые районы Галактики сквозь пространство математической реальности быстрее скорости света. (C) Фред Саберхаген.
Gregorio
30 постов
Карма: 0
#214 15 апреля 2014 в 15:06
I did as you said and still the same.

When i delete sky file and this now work
New textures for engine Bersker@
http://www.moddb.com/mods/member-rtcw-remake-mod
Gregorio
30 постов
Карма: 0
#215 15 апреля 2014 в 17:45
+set logfile 1 +set developer 1

bind g "moveoriginlight_x -1"
bind h "moveoriginlight_y -1"
bind j "moveoriginlight_z -1"
bind t "moveoriginlight_x 1"
bind u "moveoriginlight_z 1"
bind y "moveoriginlight_y 1"
ed_editor 1

\ed_editor 1; map village1

And okay
How select light?
When g and i have message "The light not selected"
How edit and create new lights?
New textures for engine Bersker@
http://www.moddb.com/mods/member-rtcw-remake-mod
Берсеркер
2326 постов
Карма: 217
#216 16 апреля 2014 в 16:02
select nearest light: selectnearestlight
select sun: selectsun
create light: createlight
create sun: createsun
:D
completed command list (dirty text, from source code...):
/// Light Editor
ri.Cmd_AddCommand( "createlight", Ed_CreateLight_f );
ri.Cmd_AddCommand( "colorlight", Ed_ColorLight_f );
ri.Cmd_AddCommand( "deletelight", Ed_DeleteLight_f );
ri.Cmd_AddCommand( "deletealllights", Ed_DeleteAllLight_f );
ri.Cmd_AddCommand( "selectnearestlight", Ed_SelectNearestLight_f );
ri.Cmd_AddCommand( "nextlight", Ed_NextLight_f );
ri.Cmd_AddCommand( "prevlight", Ed_PrevLight_f );
ri.Cmd_AddCommand( "originlight", Ed_OriginLight_f );
ri.Cmd_AddCommand( "radiuslight", Ed_RadiusLight_f );
ri.Cmd_AddCommand( "unselectlight", Ed_UnSelectLight_f );
ri.Cmd_AddCommand( "savelit", Ed_SaveLit_f );
ri.Cmd_AddCommand( "copylight", Ed_CopyLight_f );
ri.Cmd_AddCommand( "pastelight", Ed_PasteLight_f );
ri.Cmd_AddCommand( "paste2cameralight", Ed_Paste2CameraLight_f );
ri.Cmd_AddCommand( "cutlight", Ed_CutLight_f );
ri.Cmd_AddCommand( "centerlight", Ed_CenterLight_f );
ri.Cmd_AddCommand( "moveoriginlight_x", Ed_MoveOriginLight_f );
ri.Cmd_AddCommand( "moveoriginlight_y", Ed_MoveOriginLight_f );
ri.Cmd_AddCommand( "moveoriginlight_z", Ed_MoveOriginLight_f );
ri.Cmd_AddCommand( "addradiuslight_x", Ed_MoveOriginLight_f );
ri.Cmd_AddCommand( "addradiuslight_y", Ed_MoveOriginLight_f );
ri.Cmd_AddCommand( "addradiuslight_z", Ed_MoveOriginLight_f );
ri.Cmd_AddCommand( "addradiuslight", Ed_MoveOriginLight_f );
ri.Cmd_AddCommand( "nospecularlight", Ed_NoSpecularLight_f );
ri.Cmd_AddCommand( "noshadowlight", Ed_NoShadowLight_f );
ri.Cmd_AddCommand( "specularlight", Ed_SpecularLight_f );
ri.Cmd_AddCommand( "shadowlight", Ed_ShadowLight_f );
ri.Cmd_AddCommand( "nomodelsshadowlight", Ed_NoModelsShadowLight_f );
ri.Cmd_AddCommand( "modelsshadowlight", Ed_ModelsShadowLight_f );
ri.Cmd_AddCommand( "dynamiclight", Ed_DynamicLight_f );
ri.Cmd_AddCommand( "staticlight", Ed_StaticLight_f );
ri.Cmd_AddCommand( "omnilight", Ed_OmniLight_f );
ri.Cmd_AddCommand( "projlight", Ed_ProjLight_f );
ri.Cmd_AddCommand( "directlight", Ed_DirectLight_f );
ri.Cmd_AddCommand( "anglelight", Ed_AngleLight_f );
ri.Cmd_AddCommand( "angleslight", Ed_AnglesLight_f );
ri.Cmd_AddCommand( "materiallight", Ed_MaterialLight_f );
ri.Cmd_AddCommand( "ambientcolor", Ed_AmbientColor_f );
ri.Cmd_AddCommand( "ambientlevel", Ed_AmbientLevel_f );
ri.Cmd_AddCommand("sunlight", Ed_SunLight_f);
ri.Cmd_AddCommand("sunIntensitylight", Ed_SunIintensityLight_f);
ri.Cmd_AddCommand("selectSun", Ed_SelectSunLight_f);
ri.Cmd_AddCommand("createSun", Ed_CreateSunLight_f);
ri.Cmd_AddCommand("drawSunDisk", Ed_DrawSunDisk_f);
ri.Cmd_AddCommand("cullBackFaces", Ed_CullBackFacesLight_f);
Машина несла меня через неведомые районы Галактики сквозь пространство математической реальности быстрее скорости света. (C) Фред Саберхаген.
Eugeny
200 постов
Карма: 10
#217 19 апреля 2014 в 08:36
Тест головы



goldfish75
69 постов
Карма: 1
#218 19 апреля 2014 в 11:41
Каску криво одел ;)
А модель какая? mds, mdc?
В чём модель делал и чем конвертировал в вольфовый формат?
Почему у модели без зрачков fps ниже чем у модели со зрачками?

C.Z.R
119 постов
Карма: 2
#219 19 апреля 2014 в 11:48
We need animators, coders and level designers to cooperate. We working on total remake modification to RTCW. Please help us!
http://www.moddb.com/mods/rtcw-remake-mod
https://www.facebook.com/pages/RTCW-Remake-MOD/463839790384048?ref=hl
Берсеркер
2326 постов
Карма: 217
#220 19 апреля 2014 в 12:09
А модель какая? mds, mdc?

Дай угадаю: mdc/md3 ?
Все статичные запчасти от мобов в этом формате. Цепляются тегами к скелетной модели.

C.Z.R
On your sites found no mention which engine used.
Машина несла меня через неведомые районы Галактики сквозь пространство математической реальности быстрее скорости света. (C) Фред Саберхаген.