goldfish75
69 постов
Карма: 1
#321 08 марта 2015 в 06:20
Спасибо, и декали на патчах тоже починили
А можно отключить исчезновение декалей с течением времени?
В смысле можно задать большое число в cg_markTime, но хочется иметь возможность управлять этим, типа cg_markTime = -1, и декали не исчезают
Eugeny
200 постов
Карма: 10
#322 08 марта 2015 в 15:05


Поляки выпустили свой мод

Part1 2,54 GB
https://1fichier.com/?mc18aflh7l
Part2 2,00 GB
https://1fichier.com/?4exrrf0pca

Torrent:
https://1fichier.com/?ceulmy1kru

Бета такая бета

в паках много мусора, съехавишие текстуры, тупящие боты, прозрачные текстуры, пропавшие триггеры и т.д.
Gregorio
30 постов
Карма: 0
#323 08 марта 2015 в 15:15
He has got error:

He has got graphics card

and second error



He sent to me information he has got "AMD Radeon"
New textures for engine Bersker@
http://www.moddb.com/mods/member-rtcw-remake-mod
Берсеркер
2326 постов
Карма: 218
#324 09 марта 2015 в 05:44
Gregorio
You have a notebook with two graphics cards: Intel and Radeon. I'm guessing?
"glGetStringi(GL_EXTENSIONS) returned NULL" error points to the fact that Intel is working.
Машина несла меня через неведомые районы Галактики сквозь пространство математической реальности быстрее скорости света. (C) Фред Саберхаген.
daftgaga
10 постов
Карма: 6
#325 10 марта 2015 в 11:51
Hi, berserker! I'm remaking characters for RTCW and have some problem with limitation of

mds format. mds format only allows about 4000 polygons per a model and this is too small

for detailed modeling in 2015. Latest games generally use more than 10000 polygons for their

characters. I don't think it's easy work to do, but wish you can remove this limitaion.

I use

MDS exporter by TiCaL(http://www.maxplugins.de/max2014.php?search=mds&all=on&sort=Author)

3D MAX 5 (mds exporter does not support latest 3d max tool)

Thanks!

KRIGSSVIN
930 постов
Карма: 53
#326 10 марта 2015 в 13:34
Maybe it will be a good solution to use this InterQuake Model.
Eugeny
200 постов
Карма: 10
#327 10 марта 2015 в 14:45
daftgaga
Hi!

MSD limited for 4000 vertex, but no polygons.

I'm make bits tests:
http://wolfmap.ru/forum/viewtopic.php?f=136&t=3403
daftgaga
10 постов
Карма: 6
#328 10 марта 2015 в 22:40
KRIGSSVIN// Thank you for the information. I've been struggling with old mds format and

iqm format seems like redeemer for my problems. But I can't find RTCW from iqm support list,

can I use iqm directly in RTCW or should convert iqm to mds?

thank you.

Eugeny// You're right. I got terms mixed up and it's silly thing.

Your zombie-reptile model is cool

cheers!
KRIGSSVIN
930 постов
Карма: 53
#329 11 марта 2015 в 10:50
No, Berserker must add support for IQM first, as all Quake Engine ports did. To extend model functionality was the whole point of IQM. Barnes was going to add support to Q2XP as well.
Hellbaron
25 постов
Карма: 1
#330 11 марта 2015 в 18:39
Can be help you the code of iortcw 1.42b? It have full support for IQM format, like ioquake3.

https://code.google.com/p/iortcw/source/list
My Youtube