BF3000
75 постов
Карма: 5
#11 12 марта 2013 в 09:29
На какой то из модов М16 похоже :)<br />.... а почему тогда скажем не калаш?
Barnes
1979 постов
Карма: 153
#12 12 марта 2013 в 09:30
это кольт м4. карабин
Какой богатый внутренний мир! Дай-ка посмотрю.....
BF3000
75 постов
Карма: 5
#13 12 марта 2013 в 09:32
Может тогда ему трушное заклинивание в произвольный момент сделать? )))
Barnes
1979 постов
Карма: 153
#14 13 марта 2013 в 07:26
они сейчас гораздо надежнее чем были.
Какой богатый внутренний мир! Дай-ка посмотрю.....
samolahajnar
55 постов
Карма: 22
#15 19 марта 2013 в 11:56
Ok guys,<br /><br />I&#039;m back with the finished low poly model and baked normal maps.<br /><br />Now I&#039;m working on some nice diffuse maps and damage model.<br /><br /><br /><br /><br /><br />I would like to get some feedback for the texturing part and the damage of the gun.<br /><br />Didn&#039;t start with specular map yet, as I would like to finish the diffuse first.<br /><br />So please fill free to comment<br /><br />Cheers!
777st1m
48 постов
Карма: 1
#16 20 марта 2013 в 14:46
На втором скрине дуло, как будто бы, в другую сторону смотрит.
V_2540
493 постов
Карма: 81
#17 20 марта 2013 в 15:17
Не,всё нормально.Просто это эффект &quot;рыбьего глаза&quot;,частично.Или же при близком просмотре объекта,проверь в реале.
CPU-i7 12700,RAM-32 Gb DDR5,Video-RTX 4090
Берсеркер
2326 постов
Карма: 217
#18 22 марта 2013 в 12:07
samolahajnar, nice work&nbsp; :)
Машина несла меня через неведомые районы Галактики сквозь пространство математической реальности быстрее скорости света. (C) Фред Саберхаген.
Alien_911
26 постов
Карма: 2
#19 23 марта 2013 в 19:46
samolahajnar, the model looks good and convincing, however many users mentioned that the design direction is not very clear: are you trying to integrate realistic weapons into a futuristic shooter? A la &quot;Counter Quake&quot;? Whatever it is do not stop. If you get your modeling skills to the level we will gladly contribute the concept art for futuristic models.<br /><br />Good Work
iCore7 2600K@4.3Ghz, Gigabyte Z68XP-UD3,&nbsp; 8Gb G.Skill, 2X Seagate 1Tb (Raid 0), 128Gb Samsung 830 SSD, 2X eVGA GeForce 8800GT SLI, Antec 750W Silver.
samolahajnar
55 постов
Карма: 22
#20 24 марта 2013 в 12:45
@Berserker Thank&#039;s as always<br /><br />@alien_911 Thank&#039;s for your cheer up. To be honest reguarding my design direction I must say that I don&#039;t have one for now.<br />The super shotgun was my first model ever and was trying to learn the basic technique in 3DS max. With the machine gun I decided to <br />go further and try to go the realistic way to see where I can go with the acquiered knoulage. <br /><br />But in a long run my vision of the weapon&#039;s and even monsters would be in a futuristic stile with the ID&#039;s feel but not as a copy itself....<br /><br />After finishing the diffuse and specualr map for the machine gun I also finished the hands<br /><br /><br /><br />Now I have to do the rigging for hands, so I can do a nice animation till than<br /><br />Cheers